21/12

Åh äntligen bara 3 dagar kvar till julafton. Jag längtar men inte alls lika mycket som jag brukar? Även om jag är så jäkla glad att det är snö ute på julafton som det inte varit dom andra dagarna. Men jag vet inte, har inte ens köpt färdigt julklappar, eller jo har Lalles kvar & ngn mer sak till Julia, sen så!

Nu ligger jag i soffan kollar tv & ätit haha.
Idag? vad ska jag göra idag? Datan datan datan? äsch jag vet inte alls.. får se senare.
Jäkla nu vet jag inte hur många gratis sms jag har kvar.. jag smsade lite från förra mobilen sen bytte jag ju.. så ja haha får väl se.. ska köpa ny mobil också efter jul tror jag.

Hoppas det är någon bra film på tv ikväll för det brukar det ju alltid vara såhär vid jul , haha nu ska jag inte babbla på som jag gör, ni får ha de så bra sålänge?! haha återkommer senare

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0