åh

råkade klicka ner hela sidan så det hela långa inlägget raderades.. smart lova;)

Ialf slutade 1 idag;) aschill dag men lite tråig ändå..
Vi kollade på en aslångtråkig film om typ tyskar och sånt haha , sen gjorde vi julrimm, dom flesta var lite roliga;)
Sen delade vi upp oss i grupper, killar och tjejer. Killarna var med fredrik ute och tjejerna med Cilla och vi satt och snackade. Sen kom min so lärare Kalle med glass eftesom dom andra hade klarat ngnting, men jag var inte där.. men fick glass ändå;) Sen slutadevi, jag & kajsa tog barnens pulka och åkte lite haha, sen stack jag hem.

När jag kom hem hade mamma fått ett paket till mig och där i låg massor med olika hårstyler... eller vad det heter?
massor med lockar och en plattång. Så nu ska jag börja platta mitt hår sen locka lite;)
Ni får bild sen.


man sätter på dom på en såndär sak sen lockar man eller plattar;) vilket som sen kan man byta vilket man vill ha.

kan även ta av skruvlockarna om man vill ha andra lockar så det är ju ungefär 6 lockar:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0