ANLEDNING

Börjar med att säga förlåt för jag bloggat så dåligt.
Men anledning var till att i fredags(igår) så hängde johanna med mig efter skolan och vi var nere på stan, och sen vidare till misha så hann inte blogga helt antagligen;) förlåt.

Men min kväll igår var super.. ska berätta om den nu!
Vi stack till Misha runt sex och fixade oss, mitt hår vägrade bli bra med alla lockar haha så precis när alla andra kom så fick jag börja om att platta sen våffla det. Blev bra sen haha , trillingarna och Matilda skulle komma men vi blev alla utslängda för det hände massor så dom hann inte. Men jag och johanna.. eh ja vi ska inte nämna det. Vi hdae kul iaf och ångrar inte ett piss haha!! Det stog lite tid att gå till stan och man var lite konstig haha! MEn så sjukt kul hade vi på vägen ner med!
Vi stack till torino och pissade för vi pissade väl typ ner oss annars! Sen vidare till dowtown, men vi gick inte ner efter en stund, mens en så shakade vi ass, och jaaa blev dåligare sen. Skitsamma..
Men tack Misha för allting och tack alla andra för allt!!!
asbrakvääll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0