bad times

åh nu raderades inlägget igen.. jag gör alltid någonting. Får börja kopiera allt från ord till ord om jag skulle råka klicka igen..

Jag hatar snö för att det alltid är så jävla kallt och jag får alltid röd näsa röda kinder och förkyld..!
Men nu har jag ialf varit ute med Alexandra en liten stund, astråkigt ute. Kanske för det är så kallt?!
Men nu sitter jag i värmen igen med raggsockar och mjukis och kofta i min säng! MYSIGT.
Nu ska jag visa lite bilder av vad jag brukar göra när jag HAR tråkigt eller när jag ahr lust med det.. alltså fotta!! älskar det. Äger inte precis en system men en bra rosa kamera.. och vad finns bättre än de?!


min mobil haha har inga knappar.. bara gammal mobil sålänge tills jag skaffar ny. Btw den lyser rätt coolt efter att jag målat på den;)

min gröna piercing som jag fick av alexandra <3 Kan ju bara byta blomma sålänge, kan alltså inte byta ''stav'' till ex hängande smycken..



raggsockar<3

ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0