Helsingborg

Nu är jag hemma! Finally ;)

Bussresan gick asbra haha askul var det med.. dampade och allting hela tiden! yeey vi fick den största bussen med;) haha.
Vi åkte till ngn jävla teater som sööög , sen vidare till VÄÄÄÄLAAAA , weey.
Fyfan vad man var stressad , hade bara en och enhalvtimme på oss och vi skulle i tuuuusen olika affärer. Åt på världens skitmcdonalds, fyfan hatar det stället! haha. Hittade inte alls mycket hade ju bara runt 700 med mig;(. Hittade en mysig rosa kofta från gina tricot med leopardmönster inne i luuuvan! ÅÅÅH LOVE IT.
En munktröja från H&M- vit. Och en väska från gina:)
det var allt.
Nu ska jag bjuda på lite bilder.. btw jag och johanna var turister & det fanns ASSNYUGGA KILLAR I HBG!
jag svär jag ahr över 100 bilder därifrån men ni får bara några;)


noobs..

flizan<3

jaag & kajsa<3

gangsttter

söt

vågar haris

<3333333

hatade mcdonalds-.- inga rediga color eller brickorO:O

DROGAD AHHAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0