Hos Johanna

Nu har jag inte bloggat på 21 timmar , sorry;)
Vi hade iaf askul haha.
Vi kom dit och vi satt och snackade lite sen gjorde vi tacos , ja det gick bra (a) sen åt vi och efter en stund satte vi hos i henens Jacuzzi ellr hur fan det stavas och badade:D satt väl typ i 1 ½ timme och badade haha , sen kollade vi någon sjuk äcklig inte alls läskig skräckfilm , bara äcklig mest med massa blod haha. Sen sjöng vi singstar och åt massor med onyttiga saker och haha ja vi hade kul iaf, det kan jag lova.
Nu ska jag ''bjuda'' på några bilder :)


before the bath

badet:)

<3

<3



undra vem som tog domma konstiga bilderna på igentign? hahah

snyggis frida :D

naaaajs

haha kolla inte ens;)

denna bilden avslutar hahah:D

tack för kvällen <3

Kommentarer
Postat av: FridaTheBest

finast bild på mig :D haha <3

lördagen var BÄST!!! <33

2009-12-06 @ 18:36:32
Postat av: Nathalie

haft en bra helg?:)

2009-12-06 @ 18:53:51
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: DENSOMÄRBÄTTREÄNFRIDA....JOHANNA

Hhaha hahahahahahha , snygg bild eller ;)?

2009-12-06 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0