jag blev arg !!

fyfan jag blev arg nu..
Två barn på 11 & 13 år, badade i det grunda vattnet mitt på en allmän strand i Italien.
Den yngsta tjejen hoppade i från en klippa och ville bara bada, sen försvann hon , den äldsta flickan hoppade i efteråt och försökte rädda henne. Men båda drunknade . Skolflickorna upptäcktes av en förbipasserande och dödsförklarades av en badvakt.
Polisen kom och förde iväg dom chockerande kusinerna för att kontakta släkten. Två strandhanddukar användes för att täcka de döda flickorna och sedan hände något fullständigt obegripligt. Sommarstrandlivet fortsatte i tre timmar runt de döda kropparna tills en ambulans slutligen dök upp. Den mest slående bilden av alla var av ett par som nonchalant åt sin picknick bredvid flickornas livlösa kroppar. Andra slängde frisbee i närheten.


Ett par sitter och har picknick ett par meter från platsen där Violetta och Cristina ligger övertäckta med badhanddukar. De döda flickorna låg kvar på stranden i tre timmar medan solbadandet fortsatte runt omkring.



fyfan jag blev faktist riktigt sur, på sånna här människor som inte kan hjälpa folk?
fyfan

Kommentarer
Postat av: mathilda

julkalendern är grym! :DD

hihi, tack ddsm! :DD

oj, fan va dumt :S

2009-12-02 @ 10:42:57
URL: http://tthisisreal.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

fy fan vad sjukt!!



Hejsan!

det är såhär att jag har ett projektarbete i skolan som handlar om tonårstjejers tankar om sig själva, plastikoperationer, självkänsla osv. Och jag har en undersökning som jag behöver hundratals tjejers svar på (12 enkla frågor). Som tack blir man länkad i min blogg. Skulle du kunna tänka dig att göra detta? Skriv isf din mejl i en kommentar på min blogg så skickar jag frågorna :)



Skulle vara supersnällt! ♥

2009-12-02 @ 10:47:08
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: emelie

för tillfället vet jag inte.. men det löser sig :)

hur mår du själv ? :)

2009-12-02 @ 10:58:19
URL: http://liansays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0