Julen strax over.

nej kanske inte själva julen, men julafton däremot! har varit en asbra julafton med många lyckade presenter , tack mamma,pappa,farmor&farfar, Cornelia Ida Julia & Alexandra.
Jag har fått småsaker som jag ska visa nu, allt kommer dock inte på bild.

britney spears - set typ? parfym och ngn sak typ tvål och ngt:) asgott

värmespray- säger ju småsaker;)

smyckesträd =)))

BH

pengar pengar !:dd

mitt älskade halsband från ida !<3

DENNA ÄLSKADE ÄLSKADE TOFSEN TACK IDA JAG ÄLSKAR DEEEN OCH DIIG(L) <3333333

sminnk från JULIABÄSTIS plusöronhängen som jag inte kan använda.. haha tack ändå gumman((L)(L) loveuu

grön piercing- från lalle <3, rosa piercing - från cornelia<3

film<3

fick detta plus massor med godis + halsduk som jag ska lämna tillbaks, hehe - dvdspelare.. T THE ROOM & massa underkläder och sockar!
ja typ=)?
men nej nu är det bara lite kvar på julen och den ska jag spendera framför en myskväll med mamma och film!<3
vi hörs sen, ha en fortsatt trevlig jul!


Kommentarer
Postat av: Fliz

Fina saker :)

2009-12-24 @ 23:18:22
Postat av: jessan

har oxå sprayet, haha. om du såruta det på golvet o låter det torka kan du glida. as skojj, jag lovar :)

gjorde det precis utanför mitt rum, o pappa halklade. hahaha! han trodde han hade fotsvett ;o :)

2009-12-25 @ 14:09:12
URL: http://jessann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0