Julia Zivanovic<3

42 frågor om en bästavän


1. Vad heter hon? Julia zivanovic
2. Hur gammal är hon? 13
3. När träffades ni sist? 6 dagar sen
4. Vad har hon för hårfärg? ljusbrunt
5. brukar hon färga håret? neej
6. Vilka färger har hon haft? mörkbrunt, och nu ljusbrunt..
7.vad har hon för parfym?  vet inte vad den heter.. men massor olika :D
8. Är hon galen?  mer än galen..
9. Vad är erat bästa minne?  HAHA allting
10. Har ni många minnen ihop? oh klart som fan

11. Vart bor hon? Ljungby ciityy

12. Har ni varit utomlands tillsammans?  nej men jag ska med henne t serbien har vi bestämmt i sommar:DDD

13. Är du avundsjuk på henne?  ohja hon är min gud
14. Vad heter hennes syskon ? hon ha inga :D
15. När träffades ni första gången?  eh oj de  va typ aaslänge sen.. vi har växt med tiden;)
16. Hur träffades ni?  hmm..?
17. Vad går hon i för sporter? inget just nu.. men fotboll annars
18. Vad kan hon göra på helgerna?  vara med mig eller andra:) just nu serbien
19. Göra efter skolan? va med mig igen haha
21. Har ni pussats? jaaa hih
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? jaa
23. Har hon fräknar?  nejj
24. Har ni kollat på film någon gång? haha ja,
25. Har ni bråkat någon gång? ja
26. Har ni sovit i samma säng? always (ultra)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? VAJR EGÅNG
28. Har du sett henne gråta? ao
29. Vad gjorde du då? tröstade henne och kramade henne<3
30. Har du sett henne vara riktigt arg? ja...

31. Har hon sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? BARA LEVA LIVET VAFAN
33. Har hon svikit dig någon gång? jaaa och jag henne
34. Har ni pratat i telefon någon gång?  ehm jaaa
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Leva för henne<3
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? hoppas ja:(
37. Älskar du henne? mer än något annat
38. Vad är det bästa med henne? att vi delar allting, att hon är som hon är <3 helt underbar och otroligt seg mihihi<3
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? INGENTING.. eller kankse segheten..:)
41. Vad brukar hon ha på sig? snygga kldäder--

42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dej? spelar roll, jag vet vad hon tycker om mig<3



Kommentarer
Postat av: julia

<33333333333333333333333

2009-12-22 @ 15:40:17
URL: http://jjjuuliiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0