JULLOV!!

Ja äntligen lov

fyfasen vad seg man är idag.. somnade nästan om när man gått upp så gick man & la sig igen, men tvingdae upp mig för ville inte missa sista dagen i skolan nuju.
Julavslutning i aulan vid halv nio sen kollade vi klart en film som det var typ en halvtimme kvar på.. sen fick vi våra jävla betyg. Fick G i allting förutom kemi som man fick IG. Vaddå BARA G? jag var asnära på att få några VG med. Jävla ååh..
Sen slutade vi runt halv elva.. och då stack man ner och fikade med Johanna,OLivia,Frida,Amanda & Louise<3
mysigt värre;).
Fryser som satan gör man..
Nu ska jag fixa till mig sen ska jag träffa Alexandra och vi ska ner på stan & köpa julklappar <3
så vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0