(k)

Nu är det tisdag eftersom klockan äntligen slagit över tolvslaget, 22 december nu och så långt jag kan räkna är det bara 1 2 dagar kvar till julafton. Asnice?!
Ligger i sägen och lyssnar Higher ja, jag är nog lite efter :) men har inte kollat så mycket på idol, eller rättare sagt inte en ända gång. Jaja smsar med ;) mysmysmys, ska ändå strax stänga av darton och sova! Är inte särskillt trött nu , men blir väl de strax. Oj där kom första gäspen haha!

Jo för den delen , eller inte har jag väääldigt ont i mitt öra just NU och för det mesta alltid. Jag har brännt mig på öronsnibben (eller vadd det heter?) med plattången så nu har jag stort sår där, asont och sen kliar det lite med så nu har jag kliat upp det och det svider.. haha gud vilken rolig information. Ta upp anteckningsblocket och börja anteckna. Anteckna oxå att jag kommer ha kul imorgon för då ska jag bada med Alexandra, mihih asmys !!
Godnatt då?!


Kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0