kallt vafan

okej snön försvinner:(
fanfanfan, men det ska faktist bli askallt nu i veckan och hoppas att det snööar! vill fasen ha snö på julafton&nyår,annars blire ingen redig nyår&jul.


Nu har jag varit ute. Stack till ida först och undrade varför hon inte hörde av sig eftersom vi skulle vara... Men hon har ju dataförbud,mobilen sönder och sen var hon sjuk. Fan vad segt, ialf hon kom ut ändå eftersom hon mådde bättre. Sen stack vi & fikade och vidare till JC där alexandra & julia kom sen.
Vi var stort sätt med dom tills nu, vi åt godis och åt pommes&pizza, eller okej alexandra&ida gjorde och jag &julia smakade(aa. Känner sig tjock eller?
Sen har vi varit ute i det askalla, och nu är jag i värmen.

Ska strax gå & duscha och äta som jag lovat mami.
Hörs, Love

Kommentarer
Postat av: becca

du ligger ute på någon ljungbyskvaller blogg :p typ skvallergossarna.blogg.se elr nåt hette den

2009-12-14 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0