lite av året

saknar hela året som gått hela sommaren vintern våren allting!!
bilderna är i oordning och bered er på mnga bilder

jag älskar alla mina oavsett om dom är fjortsar emos eller vadfan.
Och passar på att säga förlåt till er.. som tycker jag förändras.. Julia du fattar, Men jag älskar dig Julia och tänker aldrig mera göra så för jag ska tänka mig för. Mina vänner in my <3

<3 LJUNGBYDAGARNA

när vi skulle ta kort med ida:D

bra bra bra kväll

hc<3

haha som jag saknar<3

cypern<3

denna kvällen haha!

födelsedag

asbra

loveu bästavän

avslutar med denna bilden och mitt bästa minne.. tack för jag förändrades<3 annars skulle jhag varit .. cut cut cut



Kommentarer
Postat av: jessan

hahhahahha kinderägg hjärta äggvita ;dd

2009-12-14 @ 15:05:07
URL: http://jessann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0