Måndag

Heeey
Inte världens bästa humör idag men skolan har varit bra, kul med foooolk.
Imorgon åker hela mitt arbetslag + 3ans 8or till helsingborg på någon jäävla teater '' Snövit och de sju mifforna''
haha ja så heter den, sen efter det vidare till vääääla ;) shoppashoppa yeye.
För 5 minutersen kom en sån jäääävla varningsljud.. ni vet? DUUUUUUUUUUUUUUUDUUUUUUUUUUUuu typ?
KOmmer första måndagen var 4de månad klockan 3 . haha kolla jag lär mig;). Och nu kom de igen?

jaja läskigt. Men ska strax fixa till mig lite sen till julia , PUSS

Kommentarer
Postat av: Ness

Nu har jag räknat ihop alla poäng till veckans blogg tävlingen så kika in och kolla om du vann! :D

2009-12-07 @ 17:38:23
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0