MOT THE BED

nej nu ska jag kila mot sängen.. för att kolla lite film sedan sova!
inte mycket att säga mer än GOD JUL på er,
dessutom kommer jag inte blogga mycket imorgon heller,min dag ser fullpackad ut.
*Ut till mormor runt 9tiden & äta julfrukost med mammas sida!
* Till farmor runt 1halv2 &äta julmat, träffa saknade saknade kusiner& kalle anka såklart.
Så lär ju vara borta rätt länge!

Men vi hörs ialf imorgon någon gång.

Och nu ett meddelande till Julia:
Julia asså vart fan haar du vaaaarit:o? jag ahr itne ditt nummer och nu ska jag logga vafan?! jaja haha hopas du hade kul ikv,, ja du vet vad jag menar;)  GOD JUL PÅ DIG BÄSTAVÄN! jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

GODJUL <3 hoppas du får en jättebra julafton!

2009-12-24 @ 09:11:08
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: julia

Mitt internet funkade inte igår. Men nu är jag tillbaka :d hih, godjul bästavän, ha det bäääääst <3333333333333333333333333333

2009-12-24 @ 12:26:10
URL: http://jjjuuliiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0