ONS DAG

Nu är jag hemma, tog lite tid ja. Men har faktist varit hemma sen en timme tillbaka om inte mindre:) Stod och snackade med disa aslänge för jag orkade VEKRLIGEN inte cykla hem, så jävla trött i mina ben nu efter att har haft gympa. Smällde i mitt huvud i en basketkorgskant nivet? som är vid ribbstolarna ååh fan vad ont de gjorde. Så nu har jag mycket ondare i huvudet. It's sucks..
Inget betyg på kemin heller kommer jag få nu för jag klarade inte provet, men skitsamma;) ska sätta mig och plugga på som fan senare eftersom har två prov imorgon!
Nu ska jag kolla OTH
<3

koooooftan<3


H a t a r  h a t a r  h a t a r  o n s d a g a r  o c h  t r o r  v e r k l i g e n  a t t  d o m  h a t a r  m i g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0