Onsdag - 16/12-09

8 dagar kvar till Julafton

Kom nyss hem ätit och sånt.
Har haft gympa sista timmen och vi höll i lektionen, eller jag&Linnea gjorde de.. jo dags för att göra om det med.. fan vad vi suger.Sen kollade vi på någoin konsert med, rätt bra faktist och sen blev man glad:D hahahaha
Mobilen har fått en snöboll på sig och nu funkar det inte att ta emot sms eller skicka. FAAAAAAAAAN
någon som har en mobil att låna ut?
Jaja ska ner på stan senare med Julia & ngn mer kanske?
Hon ska väl köpa julklappar & jag kanske får kolla på någon mobil? haha.
Men har ialf bytt till min blåa. Faaaan att den andra skulle gå sönder med?
Jaja jag är som jag är.

LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0