pulka? slå sig? ja

Det går ju uppåt, fortsätt simma fortsätt simma fortsätt simma fortsätt simma
Lite humor i bloggen får man ju ha.

Nu har vi åkt pulka, gick det bra? svar; nej vi slog oss lite
vi åkte vid en aaaaaaaaasstor backe.. eller inte men vi åkte för en lååång backe med ett typ stup? haha och en byggnad mitt över vägen.. ni kan ju tänka er hur det gick.. jag gjorde 3 saker på en gång, alltså 3 flugor i en smäll-
jag flög sen ramlade jag och slog rumpan sen satt matilda i samma pulka så hennes huvud på min käke så jag bet mig själv? eh jaa...? och sen frös vi lite med.. så nu är jag hemma och ätit lussekatter & druckit chokladmjölk och värmer mig i min säng. Hoppas på att det är någonting bra på tvn ikväll.
Ialf hör av mig senare.
Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0