självlockande

Nu har jag duschat & ätit tacoschips haha.
Chattade lite med Alexandra innan, shit inget liv?;)
Ska strax sova med så jag kommer upp imorgon.
Glömde faktist nämna att jag vaknade tio i åtta imorse av att min bror väckte mig eftersom mamma hade ringt min mobil typ 11-14 gånger haha? och till min bror.. men han vägrade väcka mig men till slut gjorde han det;)
Jag Sprang upp direkt på med första bäst & sen stack jag, kom dit fem över;)
äger man så gör man..

Ialf säger godnatt nu,& ni får bild på mitt hår;)
vill bara säga att jag hatar faktist mitt hår medans dom flesta gillar lockarna :* visst är det fint ibland men inte alltid haha.. ser inte så bra. men skruvlockar typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0