snö snö snö

idag har det bara snöat snöat snöat.. asgytt haha!
Ialf slutade runt kvart över tolv eller hade bråttom för jag skulle till tandläkaren.. hahahah.
Stack till astrad efter det... med Julia z och träffade massor med folk. Hehe sen väntade vi på Alexandra&Ida som skulle med ner på stan när Julia skulle pierca sig:) hon var nog lite nervös haha, men jag höll henne i handen mihihi.
Det blev ju lika fint som på mig;) haha.. Vi stack sedan till lindex, JULIA *Host...
Nu vet jag ungefär vad jag ska köpa till alla förutom Julia som ska få den bästa julklappen, lite extra speciell;) hon är ju min bästavän så.. Av Alexandra vet jag att jag ska få en piercing;) en grön hehe, vet kanske inte riktigt vad jag ska köpa till alla, men hittar ngt.
Men det dumma är att Julia kan ju inte få julklappen på julafton eftersom hon är i serbien ända till 10 januari, åååh så segt. Men jaja får den efteråt eftersom jag inte köpt något ännu..

Nu ska jag inte babbla på.
LOVE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0