söndag - seg

Nyss vaknat, eller okej en stund sen meed Alexandra jämte mig, mys.
Vi stack hem till mig ändå igårkväll för vi var lite rädda för att sova själva.. ja alexandra ditt fel för du skrämde oss. Det var något läskigt med hennes mobil med,så haha ja vi stack hem till mig och sov direkt! Vi hade sällskap på väg hem;) vi säger inte för mycket nu Lalle;).. haha trevligt vare väl!? Asså fyfan när vi åkte pulka?! Ramlade på mina knän för vi kom inte upp för backen så halt det var.. hahaha fyfan vad kul det var LALLEXANDRA?:D<3

Nu ska jag strax fixa mig sen kommer Wilma och vi drar ner på stan.. MÅSTE SNACKA MED HENNE. Viktigt!
Saknar juliabästismed;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0