svin kallt

fyfan vad kallt det är ute,och imon ska de komma mer mer mer mer mer snööö:):).. och mer kallhet:/

Var nere på stan innan, hah Julia stressade nog lite, hon skulle köpa julklappar till alla 3(Mig Alexandra& Ida) och när klockan var typ halv sex så stog hon och prövade kläder & hade köpt 1 present haha. Typiskt.. Men jag& Alexandra fick våra julklappar idag eftersom hon åker imorgon t serbien. Jag vet faktist typ redan vad jag fått förutom 1 sak haha, fick 3 småsaker:) gulligt hihi. Hon får sin julklapp efter 10 januari haha.. men har inte köpt ännu;/

2 chilldagar i skolan nu då sen jullov, fyfan vad chill!! :D:D Helgen kommer faktist bli bra med, HCDALEN kommer ju hit på lördag(L)(L) inte missa inte missa!! saknar dom:(

BTW; JULIA JAG KOMMER SAKNA DIG SOM IN I HELVEEEEETEEE:(<3333333333333 loveuu

Nu ska jag inte babbla på.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0