TORSDAG

Nu är det torsdag och imorgon blir bäst

Var tvungen att skriva det;) för det kommer verkligen bli det. Om det verkligen ordnar sig:)
Vet inte vad jag ska ha på mig? nejnej men så är det ju alltid..?

Senare idag eller vid halv fem SKA jag cykla upp till Julia, haha hur visste jag att hon skulle ändra tid? hur? konstigt..
Ialf vi ska ner på stan sen fast lär ju bli senare.. för jag känner Julia så det tar väl lite tid haha;)
Hon ska beställa piercingtid och jag skrämmer upp henne:) hehe för det gör ont Julia. Och där får ni svaret om jag tyckte det gjorde ont eller inte. Så lite ont gjorde det faktist men efteråt göör det ont.
Ialf sen ska vi väl hitta på något.

Oj detta blev ett långt inlägg. Ska fixa mitt hår nu!

puss
& ny design ser ni va:)? har bara denna såLÄNGE

Kommentarer
Postat av: ccajsa

du har alltid så fin blogg lovan!<3

2009-12-10 @ 15:54:58
URL: http://hhonccajsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0