trött♥

Nu börjar jag bli trött! Så ska bara slänga upp detta inlägget sen sova i min sköna säng,♥
Imorgon ska jag med Julia när hon ska pierca sig ju, jag skrämmer upp henne lite med!;)
Ska även kolla efter andra piercingar(färger) får inte byta till hängsmycke på 6 månader eller 1 år, kommer inte ihåg. Ja ska ialf önska mig några stycken, svart grön rosa tror jag, dom är snyggast.
Jaja ska inte babbla på om det nu.

Sitter i min säng nu som ni ser på bilden under, hihi!
& som ni ser.. har jag bytt header igen, haha allting slarvigt.. nu ändrade jag mig igen, ska nog fixa bloggen eller bakgrunden nu, lär ju bli slarvigt eftersom jag är trött.eller ja vi får väl se hur jag gör om jag orkar. Haha gud vad jag babblar.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0