världens värsta dag

ja säger bara det,
mina gratis tog slut,kuned inte skaffa nya, bara 100 kr på kortet, min mobil gick sönder& jag har slått ig så jääävla mkt.

ja det dära med att slå oss.. ?
ida skjutsade mig och lalle på en cykel, och det slutade illa.
Vi skulle hem till mig då, körde vid biblan, kom inte längre. Ja jag satt på styret och lalle där bak.Det var ashalt och ida såg ingenting sen. Så hon slirade med cykeln och jag flög framåt och alexandra bak.  Jag slog mig värst, edt värsta var att det låg gladbitar där vid trädet. Jag slog i huvudet i trädet , sen fick jag en glasbit på halsen, som tur väl var den inte stor ch sen fick jag hela cykeln över mig, snacka om att jag har ont nu. Ida fick en glasbit i armen och lalle slog sig på rumpan och stukade typ foten.
Så vi stack hem direkt till Ida och hennes mamma fick skjutsa oss till akuten. Fick inte stor skada men har asont i min hals nu och kan knappast röra huvudet och itne gå heller för den delen eftersom man fick en stor cykel över sig. Ja och dom andra måår väl oxå sådär.
Inte mer med det nu.

Nu ska jag och alexandra ha lite myspys hihi.

lovetouu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0