-

alla störde sig , snackade skit för att förstöra. Jag fick dig, trodde ALDRIG att jag skulle börja hålla på med dig eller ngn sort av ''den'' typen. DEt var förvånande och jag trodde du skulle playa mig eftersom jag visste hur den typen hdae varit. Men tydligen inte eftersom du sa till alla din vänner att du gillade mig.. du sa till mig att du älskade mig och sen snackade alla skit för att förstöra. Efter ngra dagar sa du bara att du behövde tänka men du sa aldrig på vad? jag hade bilder på dig som jag satt hela nätterna (iallafall dom andra nätterna efteråt) och kollade på och grät! jag grät tillochmed i skolan , jag vet inte varför .. kanske för jag gillade dig. Men jag fattar fortfarande inte vad det är du ska tänka på varför du iggar mig? varför du LJUGER för mig? NU undrar alla .. ifall jag playade dig? nej det gjorde jag ju inte med tanke på  vad jag bevisat vad jag kände & hur mycket du betyder för mig men du vägrar ju lyssna. Du får helt enkelt fatta att jag gillar dig efter allt jag skrivit nu och sagt tilldig.. Så nu väntar jag bara på att du ska börja skriva med mig .. jag ska vänta .. jag tänker nte börja skriva till dig nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0