2012

BÄSTA FILMEN PÅ ÅRATAL

ja läs , det var seriöst nog den bästa film jag sett på länge! Kanske såg liite fejkat ut ibland men allt såg nästan helt vanligt ut , man lever sig verkligen i rollen! och ni som har skilda föräldrar... ni kommer gråta. Okej kanske inte bara för det men ja olika känslor nivet. Ska inte babbla på om det nu , den är väääärd att se ialf så KOLLA PÅ DEN !!!!!!!

Sitter här och dricker isvatten , kom nyss hem! Den sluta vid tio men cyklade kanske inte förens halv? Sitter ialf hos pappa nu , imorgon ska jag träffa julia men innan det ska jag till min mamma och städa och fixa julpynt , mysigt!

återkommer senare


Kommentarer
Postat av: el

Vart såg du den filmen?:) Tacksam för svar!

2009-11-28 @ 14:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0