Hissar och Dissar


- SOVA LÄNGE
Finns det något bättre än att sova länge? på helgen .. eller slippa skolan! fasen vad skönt det är , håller inte ni med?

- VÄNNER
Okej, det finns bättre än att sova länge.. te.x som vänner! det är typ det bästa man kan ha.. verkligen mina vänner som är HELT underbara. Ställer upp gör dom med & jag för dom! Säger sånna fina saker! allting .. jag älskar dom!

- JULEN
Jag ÄLSKAR julen , tänk när det är snö och snöar på julafton , helt mörkt ute på kvällen. Alla adventsljusstakar i fönstrerna lyser och ljus tända, julgranen lyser med lampor ! HELA STAAN LYSER. Få julklappar, okej det är inte det viktigaste .. det som jag mest gillar med julen är hur mysigt det äär!



- KYLA
Hatar kyla , när det är kallt och så , men skönt när man blir varm igen av vinterkläder ! hiih men typ min näsa blir ALLTID så jäkla röd.. och öronen med!Usch

- FALSKA PERSONER
Sånna som hittar på massa rykten och skit! Som ljuger och kallar en bästavän! Fyfan säger jag bara.
Sånna som bara tänker på sina ''kompisars'' utseende, och därför är dom ''vän'' med dom? hate them!

- FJORTISAR
Jag vet jag hade den perioden när man sminkade sig rätt mycket , hade långt löshår och sånt! Men dom är så oehört jobbiga! Skriker och tror dom äger stan! fytusan haha . Jag VAR likadan kanske , men jag mognar till! Jag var nog mest fjortis för jag hatade mitt utseende och sånt , därför täckte jag över det med smink.





Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fin blogg :)



Kolla in *dagens låt send it on'* <3 så fantastiskt bra (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/m-cyrus-d-lovato-s-gomez-k-j-n-jona-1.html#comment

2009-11-25 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0