höstlovet 09

tänker skriva lite om mitt lov som har varit GREAT!

Detta lovet har varit skitgytt, de mesta av VECKAN har jag umgåtts med Julia min bästavän!
Vi har sovit över för ofta som vi inte borde göra haha:) åt toast varje morgon.. Umgåtts med Linnea Lalle Jessica & mycket mycket mer och träffat mycket folk med:) haha, 
Jag har Festat torsdag fredag och jag och lalle satsade hårt, och det blev ngt av det med:) iaf för min del;);) lalle vet nog vad jag snackar om.. lördag(igår) var det vänner och chilla sista dagen:) så jäkla skönt.
Jag har ju bråkat med en del med nu på lovet, haha jag och lalle LOVE IT.. Iaf jag haha!
Jag har ju stört mig på en del personer och dom flesta vet ju vem jag menar... den fjortisen som alla hatar i ljungby?
Jaja jag älskar mina vänner och det har fanimej varit bäst(L)åh so in love med.. jaja

Orkar ju itne skriva... ni vet ju nog vad jag gjort på höstlovet om ni nu läser min blogg:)

Kommentarer
Postat av: allen

tror det är mer folk som hatar dej änn den dära "fjortisen" :) puss älskar dej

2009-11-01 @ 21:08:26
Postat av: allen

tror det är mer folk som hatar dej mer än den dära "fjortisen" :) puss älskar dej



***

2009-11-01 @ 21:09:22
Postat av: Anonym

Säger som Allen!

2009-11-03 @ 16:49:04
Postat av: Anonym

Vem är fjortisen ?

Hanna Myrskog ?

Alexandra Logozar ?

Eller Emsa ?

2009-11-05 @ 15:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0