igårkväll

nu har jag kommit hem , lämnat filmen dessutom.. riktigt bra film! ska nu berätta lite om igår och jag bjuder på en del bilder:)

Vi kollade på filmen; The Haunting- skitbra film som många säger och det var den! rekommenderar denna.
Det var Jag JuliaZ Lalle Kiki Emil Ida JuliaE och Jenni.
mysmysmys vare , sen stack en del hem eller ja dom flesta förutom jag och ida (eftersom vi var hos juliaZ) Så vi hade SKIIITKUL och ida fyllde år , så efter tolvslaget blev det dunkadunka musik och skrik & skratt. fyfan inte undra påatt jag inte kan prata så nu vet ni.. jag har ingen röst;)
lite bilder här nu


me before.

posarN - o det blev varmt med allt spring

beskärde bilden eftersom mitt linne var halvt nere-->  birthdaykidd!!!

hade inga BRA bilder på mig och julia , haha mitt linne var nere hela tiden så jaa.

nej men nu ska jag ta och leta upp mina svenskaa papper eftersom vi har läxa ... så ja!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min vän är snygg!

2009-11-15 @ 19:13:15
URL: http://kontinerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0