Kollar simpsons

heey
Nu har jag legat i soffan ända sen jag kom hem från skolan! rätt mysigt. Sovit lite med, astrött idag .. får somna tidigt idag.
Kollar simpsons nu ialf.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, ni ska ialf få bild på ''mina'' inneskor ! haha så mysiga.. och även en närmare titt på piercingen.. flera som ville se den:)
Jaa imorgon kommer ialf johanna den saknade till skolan ! fast imon är den dagen jag inte träffar henne alls mycket eftersom vi är uppdelade i grupper och såntdära, har ju hk halva dagen typ -.-
men får träffa henne lite!


dom mysiga sakerna har jag gått runt med!                           <3



denna bilden är G A M M A L

Kommentarer
Postat av: johannna

Nej lova inte den bilden hah , Men de var goa tider! btw såna gröna tofflor du har har jag oxå fast i rött ! super sköna!

2009-11-26 @ 20:22:23
URL: http://kontinerflickan.blogg.se/
Postat av: Diana

skitsnygg piercing lova:)<3

2009-11-26 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0