RIKTIG onsdag

Onsdag = grått tråkigt långa lektioner trött, huvudvärk.
Har alltid sett onsdagar som så.. ända sen i 6an har vi har BARA tråkiga dagar på onsdagar! shit
Och idag har dagen varit så , dock har jag haft ont i min hälsena, så ingen gympa för mig heller!
Idag ska jag plugga & sova! mysa med film hade jag tänkt, med ngn?=) för väl se!
måste ta mig ner på stan ngndag, även om jag bor mitt i centrum så ja jag måste ner och kanske pierca mig i naveln , det ska jag göra snart iaf!

Lyssnar min favoritlåt just nu!
Gissa hur min spotifylista ser ut;)?
ungefär bara så att
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster
itchy daze -monster


direkt efter varandra sår man bara hör den heeeeela tiden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0