gårkvällen

åh gårdagen var bäst ! kanske inte jätte kul men det var fan kul där inne och sak er hände !Tar inte på detaljer nu ,men kul hade vi allihopa, saknar det redan<3 men min tröja är ju cp så den åkte ner rätt ofta.. haha fick hålla i den och jag har ont i mina fötter dessutom!
tack bästa(L)
Nu har jag nyss kommit hem och jag sov hos linnea, så jag Julia & Lalle var skithungriga igår så vi stack till Julia och hon stack även hem då men vi fick iaf mat;) haha fett kallt vare ute men vi gjorde seriöst allt för mat den kvällen, så på hemvägen hade jag och Lalle kul haha vi kunde bara snacka om mat, typ åh pizza åh det åh det, INGET annat iallafall. men tack för dagen allihopa! love u guys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0