halloween ..?

shit , tiden går snabbt och redan halloween sen är det ju förfasen min födelsedag ;o

ja de går snabbt ? bara jag som tycker halloween är lite läskigt?

fast att inte snacka om min födelsedag... den är ju läskigt mycket värre... fredagen den 13!?
kommer jag dö? vafan men ska nog ha fetefest på fredagen för mina närmsta vänner! (95orna & fler)
och lördagen med ida & jag ha lite mys med några andra nära vänner ( 96orna) antagligen!
och min & idas lilla hemlighet..
yepp men det 'är i november de :)



Kommentarer
Postat av: Ida

våran hemlighet:D

kommer till dig snart§

2009-10-09 @ 13:52:50
URL: http://systemida.blogg.se/
Postat av: emsa

lova måste snacka med dig messa mig eller ngt när du ser detta!<3

2009-10-09 @ 23:54:16
URL: http://emmawadsten.blogg.se/
Postat av: DENISE.

ahah får jag med komma (a)

BARNDOMSVÄN LIKSOM;)

HIHI :*

2009-10-10 @ 09:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0