hemma!

nu är jag hemma!
vi var lite på maxi och köpte älsklingsyougurt  ;d!
sen gården lite med och träffade mysigt s´folk , och kom hem nyss. Mamma tvingar i mig mat, vafan jag tänker inte bli fet?

Imorgon t linnea (L) lovelovelove ska bli fetekul och sova där med:)




ni ser humor'n hahahahahaha fyan

lova sa (21:25):
vafö kyrkogården , det är helt dött där.
HAHAHA fan vad kul det var :D ahjhahahahahaahah
året's skämt
hahahahahahahahahaj
matilda DET REGNAR sa (21:25):
hahahahha jaha jag fattar nu hahahhahahahahhahahahhaha
lova sa (21:25):
HAHAhAHAH KUUÖO
matilda DET REGNAR sa (21:26):
hahahhahah
lova sa (21:26):
hhah



Kommentarer
Postat av: matilda

hahahhahahahahahh inte jag :(:(:(:

2009-10-08 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0