hemma!

Nu kom jag nyss hem , har fått elaka kommentarer, haha alltså om du stööööör dig så mycket på min blogg så varför läsa den;)? Här på denna bloggen skriver jag om exakt VAD jag vill för det är fanimej MIN blogg , stör du dig på den i don't care, so yepp:)

Iaf jag stack ut med Mimmi vi var ute lite haha sen stack vi till gården träffade Ida Jenni JuliaZ(kom senare) och massor med olika folk!Så varit där sen dess till nu ( 9 ungefär) hade skitkul och trevligt med lövkrig med hahah damn , imorgon? hmm träffa julia kanske:) eller ngn annan som mimmi mayby?:D
yes , får jag väl se hur jag gör !
ska börja fixa lite kläder inför imrogn vettefan vad jag ska ha på mig hah :D


vi hörs love!

Kommentarer
Postat av: mimmi

i love yU lÖva<3 och vi är bäst på engelska ! :)

2009-10-15 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0