hemma

heey jag är hemma tiieeeep


härmar julia jag vet;) men iaf är hemma nu och har haft skitkul!
stack med julia till gården & hon är puckad och ''glömmer'' sin mobil inne vid sofforna fast hon kommer på att den ligger i hennes jacka , ja orka tjabba om det;) Vi stack ner på maxi som vanligt haha och ja vi hade ju min lille sak och filade ner till en femma haha asså vi har över 200 ringar ;) weyeyeyey. Haha asså ja bilder kommer;) vi hade kul & damp , så sen stack vi t torino och åt och hade mer kul:) sen stack vi hem efter en stund & vi gjorde mer men orka ta detaljer;)

Jag mår inte alls bra idag, får nog va hemma imorgon igen ja jobbigt jag vill fan till skolan!!!


Kommentarer
Postat av: hannah

bra blogg lova, du bloggar mycket & det är alltid lika kul o läsa den för de är alltid ngt nytt, fortsätt så:)

älskardej<3

2009-10-20 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0