jag skriver av mig lite!

okej såhär är det, jag stör mig SÅ jäkla mycket på folk ; åh fjortis hora emo fitta och allt?
fjortis för jag sminkar mig för jag pratar en viss ton? shit..
hora sån som säljer sig wtf?! jag säljer mig inte , om jag går i korta kläder så är jag inte hora..kanske är varm?;)
emo SKÄÄÄR sig det gör inte jag ... bara flr jag har svarta kläder...


damn jag hatar sånt folk som inte respekterar annat folk som vill vara sig själva?
jag är mig själv,
jag är inte kaxig, det är bara försvar
jag snackar inte skit , säger bara vad jag tycker:)
jag är inte döv , lyssnar bara inte på bullshit
jag är inte självisk , bara självsäker



så ni som ljuger för mig kan bara ta något äckligt och stoppa upp i röven okej?:) då blir nog dom flesta glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0