lördag ... sliten hemma trött!

heeeey!
jag är äntligen hemma och har så jävla mycket att skriva om!
åh fyfan jag & alexandra var här och fixade oss;) sen stack t linnea och det var ju fetemys fast sen blev det lite värre nu igen, cp barn ;O vi stack ut ( jag & alexandra ) haha sen hittade vi ingen stans att sova? så vi gick runt på stan till halvtvå där vi äntligen fick sticka t max och sova där! hahah somnade inte förens fyra för hmmm en del var ju inte LITE jobbiga? & vi vaknade runt 9 ? haha snacka om typ 5 timmars sömn var bra eller?...
haha ja jag stönar i natten ;)
vi stack nyss hem & jag är fett hungrig & har nyss duschat!! åååh varm dusch alexandra? åh vad skönt;) hahah
misstolka inte..
träffa henne ikväll med !

nu ska jag fixa mig hörs senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0