skitkul!

hey söta läsare..

nu kom jag nyss hem och värmer mig i min säng med chips och cola! mmmums!
kvällen ; jag & julia drog till gården träffade melissa och josipa och sandi. Snackade lite med dom och sen stack dom & japp, vi satte oss och chillade med gellan millan & wilma , de var väl trevligt och det var rätt mycket annat folk där också... Vi kollade fotbollen men danmark vann självklart -.- jävla damp man fick på domarna!
Vi typ var kvar där till elva fast gick ut lite då & då! Sen stack ju julia hem men jag var så duktig att jag skjutsade gellan !:d och hon satt på sadeln och jag körde, haha ohja det gick bra.
vi hittade inte på ngt på stan så stack hem efter sen stund.



Imon ska jag kanske till växjö & sen ska jag färga håret.. men vilken färg;)?

Ni måste veta va? får ni reda på ngn dag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0