Haha anonym...

Postat av: okoksdndbj

asso ärligt hur gammal är du ?:P;o

2009-09-25 @ 21:34:36



svar till okoksdndb
j ; asså ärligt så är jag tretton jag fyller fjorton i november, vaddådå? jag gilalr faktist hellokitty och min bästavän köpte den så klart jag vill ha den , men stör de dig eller? .


Postat av: .

vad tjock du är på den sista bilder.

2009-09-25 @ 14:59:49

svar till . :
ja visst kanske jag är men inte riktigt så fet som jag ser ut, för du vet ju själv att man blir fetare om man sitter ner, jag drar inte precis in magen och jag har själv skrivit på bloggen att jag tycker jag är fet, så jag vet det , och anonym , haha riktigt fegt:)






Kommentarer
Postat av: livi

TJOCK ?? :O människan måste ju vara blind seriöst! du har ju sjukt snygg kropp vännen! hekt PERFEKT! (L)

2009-09-26 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0