LÄS OM DU VILL!

Istället för att skriva på varje inlägg att jag tycker jag är fet , kan jag skriva av mig här.


Jag är missnöjd med min kropp , jag känner mig fet och mina lår och min mage ser förfärlig ut, och jag har panikångest och måste banta och träna , men gör aldrig det? jag äter mer och mer och nu ska jag förutsätta mig och leva på paprika och isbitar, that the life of lova.
och börja träna lite mer på TC, och nu har jag lovat mig själv att gå ner iallafall 3 kilo innan året är slut haha och det är några månader, HELST 5 KILO! eller tillochmed 10 , det är mitt mål och jag ska inte äta så mycket.Jag har redan haft detta problemet och det hjälpte först, sen ställer jag mig på vågen och kollar?! asså gud måste banta och får verkligen inte väga över 50 kg , fyfan eller men det gör jag inte ännu ! men ska försöka hålla mig lågnt ifrån 50 kg, vill helst väga 40 och vara underviktig, för jag vill itne vara fet, det kan vara det värsta eftersom jag redan har varit lite mullig och så och jag vet hur mycket skit jag fick ta för det , så jag vill verkligen inte tillbaka dit igfen

TACK & HEJ FÖR ER SOM LÄSTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0