BILDERNA

Igår hos Matilda, så åt vi tacos, asgott haha sen dansade vi runt och ja massor.. spelade sanning&konka, snöbollskrig, och busringde sjukt mycket och det var så sjukt kul. sen var jag ute någon runda med mina tjejöäääääärrr:) orkar inte berätta, men vi hade sjukt kul.
Grattis iaf matilda:)
här är bilderna

Anna & Misha

taaacos

Julia& Misha

Jag & Fanny.. jag var inne i mobilen;)

Misha&jag shakaaaade loss

Jag& Miishaa älskling<3

JAg blev blöt som sagt.. vi hade snöbollskrig

Amanda sötis

Haha freja Misha & jag, bjuder;o


sen lockade jag mitt hår.

denna bilden får avsluta på mina fina vänner MIsha& Louise

Har mkt mera bilder, men orkar inte ladda upp!


Kommentarer
Postat av: jessan

va det ni som ringde typ julia o lalle? lol

2010-02-21 @ 13:50:48
URL: http://jessann.devote.se
Postat av: jessan

okej, fint du stavade bruden (:

2010-02-21 @ 14:39:08
URL: http://jessann.devote.se
Postat av: Mishaaa

hahahahaha

fyfan lova ta bort bilden på mgi :O eller bilderna

2010-02-22 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0