DÅLIG UPPDATERING

Förlåt för dålig uppdatering, men som sagt skrev jag ju att jag inte skulle vara hemma!

Men om igår ; Kollade matchen men Misha Anna Ebba och Ida sen var det massa annat folk där med som vi träffade, men tyvärr förlorade dom, men dom kämpade bra;)
Efter det stack vi alla(vi 5 + makke& robin) till 7eleven och stod där, sen kom annas mamma och hämtade oss tjejer, sen hyrde vi film och kollade på den(vet inte vilken) hos anna, och hade massor kul!
Sen sov jag hos misha och vi somnade typ runt 3 till 2012, haha!
Idag; Vi vaknade typ vid 10-11 för hennes bröder och hans kompis skrek som fan så jaa, vi gick upp åt frukost och gjorde mat åt hennes bröder och oss själva, haha sen åt vi det..typ direkt efter, senså bakade vi kladdkaka,och efter det gick vi  ut i snön och lekte som faaaaan, ahhas fyfan vad kul det var! Iallafall sen gick vi in och duschade, och sen åt vi kladdkakan. Sen fixade vi oss, sen GICK vi till sunnerbohallen och hämtade hennes cykel, och sen stack hon hem och jag med;) Har gått så jääävla långt nu.
Ända från Misha till filmgiganten & lämnade filmen sen till mig! Ohyea, jag är fan duktigt och har blivit av med kladdkakan nu;) haha.

Nej nu ska jag börja fixa mig lite smått för kvällen kommer bli så sjukt bra!
Vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: ida

men ändå ska du se den igen? haha du är trög lova:D

ja ska se den iallafall, blev bara mer sugen när du sa så :)

2010-02-22 @ 11:42:44
URL: http://systemida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0