''Den gröna milen'' & biologi

Just nu sitter jag i min säng och fryser satan, och alla känslor är just nu blandade inom mig.

Jag sitter här och försöker bestämma om jag ska börja med BIOLOGIN eller DEN GRÖNA MILEN(en bok) och ja jag tipsar er nu, kolla ''den gröna milen'' filmen ! Den är så sjukt bra men man tycker ju lite synd om grabben;)
Så nu ska jag läsa 20 minuter varje dag till tisdag:) skönt faktist eftersom filmen är bra, så hoppas jag boken är bra.


säger bara att den är rätt tjock.. och den ska jag läsa? haha

Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-10 @ 19:16:33
URL: http://bellezzaofswden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0