HOME

R. Kelly – I Believe

Börjar med en fin låt, gud vad jag älskar den!
Iallafall, har nyss kommit hem från en iiiiskall kväll. Var ju hemma hos misha, sen stack vi ut.. för att göra ingenting? jo tjocka oss med pudding& yohgurt, haha.. ja viär inte normala. Sen träffade vi makke med, men han stack efter en kvart, haha. Så jag och misha gick till ishallen & satte oss för där var lite varmare iallafall, fyfan kallt ute. Sen satt vi där någon halvtimma, sen gick vi till 7eleven och köpte te&klubbor;) gitt. Sen gick vi långa vägen hem till mig, & satte oss i min trappuppgång.. eller den jämte mig för vi skulle vänta tills mishas mamma kom & hömtade henne. Sen satt vi där i en halvtimme ungefär, och snackade om allt möjligt, bra att ha dig vännen ! Ja & det är cpkallt.

Nej nu ska jag kolla runt& se vad jag missat här på internet, & messa lite med mishiälskling;)

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0