HUVUDVÄRK

Lova blev just lite lite lite argare, mitt inlägg raderades. Jaja nu börjar jag om..

Jag har fett med huvudvärk, och det är fan inte bra. Och dessutom har jag varit duktig och pluggat asmycket, för mycket. Eller typ , ZERO hmm. Jag orkade inte mer skit KEMIN och den är ju viktigast.., så började med FYSIKEN som jag inte gjort färdigt för fattar nollkommanollkommanollnollnoll så den skiter jag i nu, sen SO-N orkar jag inte.. inte SPANSKAN heller, och inte SVENSKAN heller. CPLÄXOR.


och jag lilla jag
är sugen

BEN&JERRY'S
men orkar inte gå och köpa..
så nu ska jag vara ledsen och plugga..
FÖRSÖKA med min huvudvärk.
pussssssss


Kommentarer
Postat av: cattis

hahha , åhh , spanska.. hatar det .. men men fin blogg ;D

2010-02-02 @ 20:26:07
URL: http://catharinanejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0