LAST DAY

Sista dagen på lovet, jag skulle behövt gå upp tidigare så jag kommer upp imorgon. Men dom flesta är säkert trötta?
Hejhååå:)))) Idag ; Nu ska jag vänta tills mamma kommer var hon än är, och sen ska jag be henne göra mat, sen ska jag jobba på min svenska för att få högre betyg hähähä(6) sen ska jag fixa mig och sen ska jag kolla på hockeymatch med typ trillingarna Olivia & frida & kanske misha!, hehehheeh. Nu såg jag bilen här utanför så nu kommer strax mamma, haaha så ska springa upp & hämta svenskan.... eller nej det orkade jag inte.Jag är väldigt glad fast har nädå jobbig vecka....(tjtejer mfattar )
Nu kom min mamma, hejdåååå
ha det bra
& jag längtar inte till skolan

Kommentarer
Postat av: sannie

God morron! :) hoppas du får en fin dag idag!

Vad ska du hitta på? :)

kramar

2010-02-28 @ 11:42:53
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0