not good

Förlåt för dålig uppdatering igen.. Men igår funkade det inte att logga in när jag skulle skriva ett hejdå inlägg ! Och försökte sedan på mishas mobil men det funkade inte heller.
Men hade så sjukt bra igår kväll, vi gjorde allt möjligt! Ska berätta mera sen i nästa inlägg, ska bara föra över alla bilderna, och ni kommer se många bilder haha !
Nu har jag iallafall vaknat,ganska tidigt jag vet. Men det var skönt, ska hinna med att duscha och allt såntdär innan jag ska träffa mina fina vämnner och bara prata! Så skönt:):)

Och ey jag påminner alla er som vill se panorama activity, NEJ
den är så jäääävla läskig, jag skojjar inte. Jag vågade inte sova igår och jag vågade inte röra mig ur fläcken. Nej kolla INTE på den, ni kommer inte kunna sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0