PLUGG

Om ni nite tror mig så okej;) men jag har faktist pluggat, kanske inte heeeeeeeeela tiden, men det mesta.
Har svarat på alla frågor på fysiken IGEN för att lära mig lite, så vi får väl se hur det går;) och sen har jag även övat so:n, och nu ska jag börja strycka under allt det viktiga på so:n.
Det är jävligt mycket på son av det jag ska strycka under ska jag säga er...!
Typ 5 sidor.. med text ÖVERALLT och ska strycka under det viktiga av allt, och det är 3 häften. WIHOO!!

Nej men jag  är duktig idag.

Kommentarer
Postat av: lorin ♥

fin blogg ! gilalr din header :D D:



kolla gärna in min blogg också !

jag har nyss lagt in ett inlägg om min kändiscrush och jag som dansar ahhah ! :D:D:D

2010-02-16 @ 20:52:08
URL: http://loorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0